Kotisivut yritykselle

Räätälöidyt WordPress-verkkosivut.

Sinä ymmärrät asiakkaitasi paremmin kuin kukaan muu. Me tiedämme sen, ja me voimme auttaa sinua kääntämään sen tiedon tulokseksi. Autamme sinua parantamaan verkon brändikokemusta ja valjastamaan verkon voiman yrityksesi hyödyksi.

Tutustu palveluihinOta yhteyttä

Kotisivut ravintolalle

Laadukkaat itsepäivitettävät kotisivut ravintolalle online-pöytävarauspalvelulla.
Pyydä tarjous ravintolan kotisivuista

Ravintolan kotisivut on yksi tärkeimmistä kanavista asiakkaiden hankkimiseen

Kaikenlaisessa liiketoiminnassa monet kuluttajat pitävät verkkosivustoa selkeänä merkkinä siitä, että yritys on vakiintunut ja luotettava. Sitä vastoin kotisivujen puuttuminen voi saada toimintasi näyttämään amatöörimäiseltä. Ammattimaiselta näyttävä ja tarkkoja tietoja tarjoava sivusto viestittää potentiaalisille asiakkaille, että sinulla on hyvämaineinen yritys.

Ravintolan pitäminen on valtava tehtävä, jonka mukana tulee loputon tehtävälista

Useimmat ravintolayrittäjät eivät luultavasti pidä ajatuksesta lisätä uusia tehtäviä työlistalleen, mutta yksi on erittäin tärkeä – verkkosivusto. Varsinkin, jos ravintola ei ole tuttu asiakkaalle, tehdään päätös ravintolan valitsemisesta useinmiten ruokalistan perusteella.

Jos yritykselläsi ei ole verkkosivustoa, menetät valtavan yleisön. Verkkonäkyvyys on ravintoloille erittäin tärkeä, ja se voi viime kädessä määrittää, tulevatko asiakkaat ravintolaasi vai eivät. Jos et vielä ole vakuuttunut, meillä on esittää 8 erinomaista syytä, miksi ravintolat tarvitsevat verkkosivuston.

1. Brändi ja imago

Ravintolasi kotisivut on todennäköisesti ensimmäinen kosketuspiste asiakkaillesi.

Tee siitä hyvä. Sivusto antaa sinulle mahdollisuuden hallita ravintolasi imagoa. Se antaa sinulle alustan kertoa oma tarinasi omin sanoin (toisin kuin kolmansien osapuolien palvelut, kuten sosiaalisen median alustat). Asiakkaat saavat selkeän käsityksen siitä, kuka olet, sekä käsityksen ravintolasi yleisestä ilmapiiristä.

Potentiaaliset asiakkaat haluavat ymmärtää, mitä he odottavat ravintolaltasi. Laadukkaat ammattivalokuvaajan ottamat kuvat ruoka-annoksista ja ravintolasta ovat ensisijaisen tärkeitä. Sivustolla on myös loistava tilaisuus näyttää, kuinka paljon henkilökuntaasi arvostetaan. Lisäämällä kuvia ja kuvauksia henkilökunnasta, kuten salihenkilökunnasta, esimiehistä ja kokeista, annat luotettavan ja laadukkaan kuvan toiminnastasi.

2. Löydettävyys ja näkyvyys verkossa

Laadukas kotisivu parantaa hakusijoituksia Googlessa ja muissa hakukoneissa.

Vaikka kotisivujen puuttuminen ei teknisesti ole este näkyä Googlen hakutuloksissa (koska Google Business-profiili riittää ravintolasi läsnäoloon Googlessa), on verkkosivustolla valtavan suuri merkitys siihen, kuinka helposti asiakkaat löytävät ravintolasi verkosta kaikkien muiden ravintoloiden joukosta.

Hakukoneet listaavat ravintoloita ja päättävät, mitkä ravintolat ja verkkosivustot näkyvät hakutuloksissa. Sivustosi olemassaolo on yksi niistä asioista, jotka hakukoneiden algoritmit ottavat huomioon. Jos ravintolalla ei ole kotisivuja ollenkaan, sinulla ei ole tapaa rakentaa näkyvyyttä hakukoneille, mikä tarkoittaa, että ravintolasi näkyy harvemmin hakutuloksissa.

Sosiaalisen median kanavat ovat nykypäivänä suuressa osassa ravintoloiden identiteettiä. Oletetaan, että paikallinen ruokabloggaaja rakastaa hampurilaisannostasi aivan valtavasti. Jos hän voi linkittää julkaisunsa verkkosivustollesi tekemässään arvostelussa, se lisää sivustosi arvovaltaa ja antaa lukijoilleen helpon tavan tutustua ravintolaasi. Ilman kotisivujen linkkiä, lukijoilla ei ole selkeää, arvovaltaista paikkaa tutustua toimintaasi, ja todennäköisesti menetät monia asiakkaita.

3. Vastaanota pöytävarauksia

Online-varausjärjestelmä antaa vapautta.

Ravintolan online-pöytävarausjärjestelmän lisääminen sivustollesi tarjoaa asiakkaillesi helpon tavan tehdä varauksia ilman, että sinun tarvitsee sitouttaa henkilökuntaasi varausrumbaan. Järjestelmän avulla ravintolasi hallitsee varauksia ja välttää ylibuukkaukset.

Nykypäivänä, yhä useammat kuluttajat haluavat asioida itsenäisesti verkossa ja tehdä esimerkiksi pöytävarauksen ravintolaan ilman, että heidän tarvitsee asioida yksinkertaisen asian vuoksi ihmisen kanssa. Varausjärjestelmän ei tietenkään tule poissulkea varausmahdollisuutta esimerkiksi puhelimitse. Ravintolan henkilökunnalla on täysi pääsy tehdä ja muokata pöytävarauksia varausjärjestelmän kautta.

4. Myy annoksia ulos (take away)

Myytkö ravintolastasi take away-annoksia?

Tämä on erittäin tärkeä tieto nykypäivän asiakkaille. Asiakkaat saattavat rakastaa ruokaasi, mutta he eivät välttämättä tiedä, että ravintolasi myy annoksia myös ulos.

Nykyään on paljon asiakkaita, jotka eivät halua syödä paikan päällä vaan he haluavat tilata ruoan kotia tai toimistolle. Ravintolan kotisivut on erinomainen paikka mainostaa ja antaa tietoa asiakkaillesi ulosmyynnistä. Kotisivuiltasi voit myös ohjata asiakkaitasi erilaisiin toimituspalveluihin, kuten Woltiin ja Foodoraan, mikäli teet yhteistyötä ruoan toimituspalveluiden kanssa.

5. Paranna uskottavuutta ja luotettavuutta

Ennen kuin asiakkaat vierailevat ensimmäistä kertaa ravintolassasi, todennäköisesti he haluavat tietää, mitä muut asiakkaat ajattelevat siitä.

Älä anna kolmannen osapuolen verkkosivustojen olla ainoa tietolähde ravintolastasi. Jopa yli 80 % asiakkaista luottaa online-arvosteluihin yhtä paljon kuin sivustolla esitettäviin suosituksiin. Verkkosivustosi on täydellinen paikka rakentaa luottamusta ravintolaasi kohtaan suositusten avulla.

6. Kohtuullinen hinta

Kotisivut on pysyvä mainontakanava, jonka sinä omistat.

Oletko koskaan ajatellut, että et omista sosiaalista mediaasi, mutta omistat verkkosivustosi?

Mainonta voi olla erittäin kallista. Vaikka sosiaalisen median mainonta, hakukonemainonta, mainostaulut ja esimerkiksi lehtimainonta voivat olla suosittuja mainontamuotoja ravintoloille, ne voivat olla kalliita ja yleensä ne ovat väliaikaisia. Verkkosivustosi on paljon edullisempi ja pysyvämpi mainonnan muoto. Emme kuitenkaan tarkoita, ettei mainontaa tulisi tehdä. Mainonta esimerkiksi sosiaalisessa mediassa voi tukea erinomaisesti ravintolasi näkyvyyttä ja ohjata potentiaalisia asiakkaita verkkosivustollesi tai suoraan ravintolaasi.

7. Pidä asiakkaasi ajan tasalla

Kotisivut on nimenomaisesti yrityksen koti digitaalisessa markkinoinnissa.

Asiakkaasi saattavat vierailla ravintolasi sosiaalisen median tileillä ja verkkosivustollasi pysyäkseen ajan tasalla ravintolan toiminnasta.

Verkkosivustosi on täydellinen alusta ylläpitää ruokalistaa, näyttää erikoistarjouksia, esitellä sesonkiannoksia, myydä lahjakortteja, esittää aukioloajat selkeästi, tiedottaa poikkeuksellisista aukioloajoista ja tapahtumista jne.

Varsinkin 2020-2022 pandemian poikkeusaikoina, asiakkaat haluavat erityisen varmaa tietoa ravintoloiden toiminnasta, kuten esimerkiksi aukioloajoista ja toimintaan vaikuttavista rajoituksista.

8. Mainosta muita palveluitasi

Tarjoaako ravintolasi catering-palvelua tai voiko ravintolassasi järjestää yksityistilaisuuksia?

Asiakkaasi eivät todennäköisesti tiedä muista tarjoamistasi palveluista, ellet laita sitä tietoa kotisivuille. Varmista, että pidät verkkosivustosi ajan tasalla kaikesta palveluista, mitä ravintolasi tarjoaa.

Pyydä tarjous ravintolan kotisivuista

Lähetä tarjouspyyntö, niin olemme sinuun yhteydessä 24 tunnin sisällä tarjouspyyntösi lähettämisestä.

Tarjoamme sinulle yksilöllisen lähestymistavan ja läpinäkyvän reilun hinnoittelun.

Pyydä tarjous kotisivuista

Lähetä tarjouspyyntö kotisivuista, niin olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavan työpäivän aikana.

Tarjoamme sinulle yksilöllisen lähestymistavan ja läpinäkyvän reilun hinnoittelun.

Tarjouspyyntö ei velvoita sinua mihinkään.

Uusimmat blogikirjoitukset

Miksi yritys tarvitsee kotisivut?

Miksi yritys tarvitsee kotisivut?

Vaikka olemme eläneet digitaalista aikakautta jo pitkän aikaa, on tämä kysymys edelleen toistuva. Olemme avanneet tämän kysymyksen ympärille asioita, joiden toivomme tuovan ymmärrystä sivuston tärkeydestä ja siitä, miksi kotisivut on yrityksen yksi tärkeimmistä ja parhaista sijoituskohteista.