Varaa ilmainen auditointi

Selvitämme, mikä sivustossa on hyvää ja missä on parantamisen varaa.

Haluatko ymmärtää verkkosivustoasi?

Auditointi on selvitys siitä, vastaako verkkosivustosi odotuksiasi ja tavoitteitasi, sekä millaisen käyttökokemuksen verkkosivustosi antaa vierailijoillesi.

Tarjoamme ilmaisia auditointeja kaikentyyppisille verkkosivustoille. Riippumatta siitä, miten se on tehty, miltä se näyttää tai mitä sen tulisi tehdä. Kun pyydät auditointia, tarkistamme muun muassa sivuston rakenteen, ulkoasun, sisällön, suorituskyvyn ja muut mittarit, jotka voimme saada käsiimme.

Verkkosivusto on näyteikkunasi markkinoille

Mieti hetki – millaisen kuvan saisit liikkeestä, jonka ikkuna on täynnä pölyn peittämiä ja auringon haalistamia vaatteita? Ehkä voisit uteliaisuudesta käydä liikkeessä, mutta et välttämättä halua ostaa tuotteita kyseisestä liikkeestä.

Voinko itse auditoida verkkosivustoni?

Kyllä voit, mutta oman verkkosivuston auditointi voi kuitenkin olla todella hankalaa. On vaikea saada objektiivista näkemystä jostakin, jota saatat käyttää tai muokata päivittäin. Asiantuntijoiden suorittama ammattimainen auditointi antaa sinulle ulkopuolisen analyysin, joka auttaa sinua ymmärtämään sivustosi mahdolliset haasteet.

Varaa ilmainen auditointi

Kun olemme vastaanottaneet auditointipyynnön, tutkimme sivustosi ja olemme yhteydessä seuraavien päivien aikana.

1. Lomakkeen täyttäminen

Täytä auditointilomake ja anna mahdollisimman hyvät tiedot mm. sivuston tavoitteista sekä mahdolliset ongelmakohdat, mikäli sinulla on huolenaiheita sivuston toimivuudessa (tavoitteellisesti, toiminnallisesti tai teknisesti).

2. Auditoinnin tekeminen

Teemme auditoinnin sivustollesi seuraavien työpäivien aikana. Mikäli ilmoitat lomakkeessa, että haluat meidän ottavan yhteyttä vielä ennen auditoinnin aloittamista, soitamme sinulle.

3. Raportin läpikäyminen

Kun olemme tehneet auditoinnin, varaamme sinulta ajan, jotta voimme läpikäydä raportin tulokset kanssasi. Saat raportin myös itsellesi läpikäynnin jälkeen.

Kerro tärkeimmät toimenpiteet, joita haluat sivustolla vierailijoiden tekevän *
Esimerkiksi tarjouspyynnön lähettäminen, yhteydenotto puhelimitse tai sähköpostitse, varauksen tekeminen, chat-keskustelu, tuotteiden tilaus, tapaamisen sopiminen jne.

Yhteydenotto ennen auditoinnin aloittamista
Haluatko, että olemme sinuun yhteydessä ennen kuin aloitamme auditoinnin? Mikäli sinulla asioita, joista haluat keskustella ennen kuin aloitamme auditoinnin, voimme soittaa sinulle.